Önskelistan 2012

Hejsan kära tomtefar.
Jag har varit väldigt snäll detta året som varit precis som alla andra år här på jorden som jag levt. Jag hoppas du kommer med super fina klappar som du gjort i alla årens gång.
 
Detta året önskar jag mig en matta till storarummet, helst ska det vara en ryamatta som är vit och den kommer från r u s t a och kostar ensadt 499:- om vi ska vara exakta.

Sedan önskar jag mig även en vacker lampskärm som skall vara i vit och lantlig stil. Jag har ännu inte hittat hur den ska se ut, men du kan ju alltid överraska mig annars med någon fin. Vad har jag mer här på min lista? Ibland kan det vara så svårt att tyda vad jag har skrivit för något.. Men det som står här är att jag önskar mig högre ben till våran dubbel säng. Det ska vara såna höga ben från I K E A som kostar 179:- / 4stycken och vi behöver ju 8 stycken ben till våran säng, bara så att du vet om du har glömt det. ;)

Jag önskar mig även massor med fina saker till min älskade dotter Melody. Och jag tror redan du vet vad det är hon behöver och vad man har önskat sig till henne. Så det behöver vi inte ta upp här, för den listan kan du innan och utantill.

Jag önskar mig en silver ring. Jag har hittat denna underbara ring på E n t r é där dom säljer sjukt mycket smycken. Det är en ring av renaste silver och där är stjärnor på ringen. Snälla tomtefar, den skulle passa så bra på mitt finger så den önskar jag mig verkligen.

Jag önskar mig också att få tatuera mina ögonbryn, det hade varit som pricken över i:et. Men jag vet det är för mycket begärt, men man får alltid önska sig det man vill liksom.

Nu kommer jag inte på mer vad jag önskar mig. Listan räckte inte till och minnet svek mig precis.
Men finns det mer saker, så skriver jag ännu en gång till dig kära tomtefar.

Glöm inte att ta det försiktigt nu på Julafton och akta så inte renarna halkar på hustaken.
Puss och kram kära tomtefar
MVH: Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0