Shopping Delux

På morgonen efter jag hade städat klart lägenheten ringde det på dörren. Jessica och Leo kom och besökte mig och Melody innan älsklingen slutade jobbet. Vi hade super mysigt och trevligt som alltid, hjälpte Jessica med att beställa hem julkort på barnen som vi tog igår. När älsklingen kom hem så körde vi iväg för att handla nya sängkläder till Melody då hon kräker så mycket och behöver massor att byta med. Vi tog pengarna som vi fick i doppresent till henne och handlade Pippi sängkläder till både hennes säng och till hennes vagn. Vi hittade också en super fin Laban mössa som passar super fint till hennes Laban overall. Lyckliga efter köpet åkte vi sedan hem till Farmor och Faster för att mysa hela kvällen lång. Vi åt middag tillsammans och jag hjälpte Bella med läxorna och busade ute i snön en stund. Som sagt super trevlig kväll. Jag och älsklingen fick även en julklapp som vi fick öppna idag, en super fin ängel lampa som man har på väggen. Och Melody fick en jätte söt skunk prassel djur som hon verkligen tyckte om att busa med. Nu är vi hemma igen och vi tackar verkligen super mycket för dom fina sakerna som vi fått idag. Både av farmor och från dom som gav oss doppengar till Melody. Tack ska ni ha ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0