:-/

Mitt hjärta gör ont. Zakimbo mår inte alls bra sedan vi var ute en lång runda med hundarna. Det är nog kramp han fått i ena benet men det har hållit i sig nu i någon timme. Han kollar på mig precis som mamma hjälp mig. Men så fort man kommer nära vill han inte .. Han drar sig undan och det gör mig ledsen då jag känner mig hjälplös. Men går jag till toa följer han efter mig men håller sig en bit ifrån liksom. Hoppas han snart blir normal igen för jag blir så ledsen .. Älskade finaste Zakimbo jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: en djurvän

Han är alldeles för tjock! Det är fruktansvärt elakt mot honom att inte få ner honom i vikt! DJURPLÅGERI!

Svar: Ja, men jag är en djurplågare om du inte visste det!
smulbebisen.blogg.se

2012-08-27 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0