2 veckor

För två veckor sedan kom du till världen min finaste flicka. Jag kan inte fatta vart tiden tar vägen?! Varför ska det gå så snabbt?! Att få vakna upp vid din sida varje morgon gör mig så lycklig och glad. Jag är så otroligt stolt över dig och så lycklig att jag har dig i mitt liv. Älsklingen min jag älskar dig så mycket att orden inte finns.

Melody är så stark i sin nacke redan och har varit nu i en hel vecka. Och redan då hon kom till världen så var hon så fokuserad i sin blick. När man lägger henne i sin säng och sätter på Laban mobilen så följer hon den runt runt. det är härligt när man får vara med om vad ens dotter lär sig..

Bilden togs den 18/8-12
Mammas älskling är en duktig flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0