Åter besöket

Dagen är kommen ännu en gång. Det knyter sig i magen och jag bara vill inte detta. Idag ska vi åka in till BB eftervård och göra ännu ett test på om jag tömmer min blåsa. När jag födde min lilla Melody så kunde jag inte kissa knappt, fick tyvärr kateter efter två dagar och skulle ha den i tre dagar. Men när vi kom hem så blev det värre och värre med katetern slangen gick av två gånger och jag fick urin över hela mig när vi var ute på stan. Mindre roligt om man säger så. En kväll blev det stop i skiten och jag skrek av smärta, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Så jag tog ut den själv. När vi sedan en dag efter skulle på återbesök för att se om jag nu tömde blåsan visade det sig jag kissade 100 och hade 345 kvar i blåsan. Dom ville sätta in en ny som jag denna gången skulle ha i en hel vecka, men jag vägrade att ha det problemet och vara ledsen och må skit dagligen över detta. Jag ville ha min energi till Smulan och inget annat. Nu ska jag dit igen för att kolla om jag slipper ha kateter eller om dom verkligen tycker jag ska, även mina stygn jag har ska kollas då jag har fruktansvärt ont i två av dom. Vi lär se hur det blir! Håller tummarna på goda nyheter ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0