BVC

Nu har Melody, mormor och jag varit på BVC för att se om snäckan hade gått upp som hon skulle och så allting var bra med henne. Nu väger hon 3270 gram och huvudet är 34,4 .. Har även fått svar på massor av frågor som man har haft. Lill tösen har absolut ingen kolik utan det är magen som är gasig, detta ska vi lindra med lite massage och miniform dropparna. Hon är helt perfekt tyckte sköterskan. Hennes hy är helt perfekt och hon går upp som hon ska allt var bra. Jag frågade om hennes bröst som jag har tyckt är hårda, det var normalt för det är hormonerna alltså inget jag ska behöva vara orolig för. Hennes tunga är väldigt vit och jag hade rätt om att det var svamp och det är helt normalt som vi ska lindra med Loka vatten på en kompress. Hon var otroligt stark i nacken, benen, ryggen för att vara så pass nyfödd. Hon kan redan nu dra sig framåt och det är inte många som kan det när dom är så pass små. Hennes blick fokuserar super bra också för hon är så pass liten, hon hänger med liksom. Allting var bara ros!! Super stolt över min älskade dotter!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0