Den onda tån

Usch, vad ska man säga om mina tår? Dom blir bara värre och värre för varje dag som går. I går gjorde min högra stortå så ont att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Jag kunde faktiskt inte alls gå på den så jag började se vart problemet var. Fick tillslut bort naglen som satt fast i köttet och vips så kunde jag gå igen. Men nu idag så ser jag bara hur inflammerat det verkligen är och jag har inte ont mer när jag går, men det gör ont så fort man rör vid det! Har fått en tid på torsdag för en operation så har det inte blivit bra till torsdag så ryker naglarna på båda tårna bort!
 



Kommentarer
Postat av: Alicia

Usch!! Jag har exakt samma problem med mina... Och värre blir det... Du kan väl berätta hur det gick när du har opererat dina tår på torsdag- jag drar mig för det pga bedövningen.... Men blir väl så illa tvungen ....

Svar: :/ usch ja imorgon ska jag göra det iaf
smulbebisen.blogg.se

2012-08-28 @ 23:19:16
URL: http://aliciapalheden.blogg.se
Postat av: Camilla

Köp emla kräm, vill inte skräma dig men bedövnigen gör ont att ta på tån:( men värt att göra det, typ ända lösningen.

Svar: tror du krämen hjälper
smulbebisen.blogg.se

2012-08-29 @ 00:18:10
Postat av: Daniella

Det gör ont i några sekunder det tar inte lång tid att lägga bedövning (carbocain) plus att emla kräm hjälper absolut inte på sådant.

Svar: Okej, vi får se om jag vågar imorgon då :P
smulbebisen.blogg.se

2012-08-29 @ 18:01:54
Postat av: Camilla

Hellre föder jag än ta den bedövningen i tån. Men alla är vi olika:)

Svar: hahah föder kan jag göra om och om igen när som helst inga problem :P
smulbebisen.blogg.se

2012-08-29 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0