Dunk dunk dunk

Mitt lilla hjärta får ingen som helst ro i sin lilla kropp. När hon sover om nätterna är hon super duktig och vaknar då hon är hungrig. Men nu är det hela morgonen dagen och kvällen som man knappt kan få henne till ro. Jag kan inte lägga mig ifrån henne för då börjar hon skrika. Igår eftermiddag började vi med dom här miniform dropparna, men jag tycker inte det har hjälpt ett dugg. Men visst man måste ge allt en chans innan man kan säga något. Idag ska vi till BVC och kolla hur mycket hon har gått upp och växt, sedan ska jag ta upp detta här med hennes skrikande och om det finns något knep man kan göra. När jag är själv med henne som nu på morgonen kan jag inte lägga ifrån mig henne och det betyder att jag inte hinner med något. Jag hinner inte få i mig frukost jag kan inte duscha gå på toa göra mig färdig eller gå ut med Zakimbo. Jag måste hitta ett sätt för att avlasta så jag kan få dom få minuterna för mig själv ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Minofom droppar tar upp till 1 om inte 2 veckor innan dom hjälper. Finns även sempers magdroppar, dessa tar oxå ca 1 v innan dom hjälper

Svar: fick reda på det nyss av bvc också :)
smulbebisen.blogg.se

2012-08-22 @ 09:33:22
Postat av: Carro

En sjal eller Babybjörn så kan du äta och iaf gå med hunden. Duscha är något man får unna sig när gubben kommer hem =) bara att vänja sig. Bara så du vet är det jätte bra för henne att du bär henne mycket. Det gör henne trygg. Ett barn kan aldrig få för mycket närhet. =)

Svar: hon väger för lite fortfarande för att få sitta i en bärsele har dom sagt till oss ..
smulbebisen.blogg.se

2012-08-22 @ 10:04:08
Postat av: sara

babybjörn bärsele!!

Svar: hon väger för lite och är för kort för en sån har dom sagt till oss
smulbebisen.blogg.se

2012-08-22 @ 10:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0