Egentid

Denna underbara morgon har jag kunnat njuta och ta allting med ro. Jag gick upp efter jag hade ammat henne istället för att gå och lägga mig igen. Gick ut i köket satte mig ner med ett glas cola och tittade i MIO katalogen. När jag kände att jag var färdig så blev det att diska upp allting och få det snyggt i köket igen. Men när jag stod där och kollade till älskade Melody om hon fortfarande sov gott så slog det mig. Varför kunde jag inte nu passa på med att färga mitt hår ?! Det var ju två månader sedan och det var verkligen på tiden. Så nu är man ny duschad och fin i håret igen. När jag var klar med mig själv så tyckte jag Melody också kunde bli ren och fin.. Hon fick ett varmt skönt bad med lite olja i.. Nu var det dax att gr älskade dottern mat igen. När hon ligger här och njuter av sin mat så kan jag alltid få tid till bloggen via min mobil.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0