En liten road trip

Idag har vi varit igång hela dagen lång. Nu är man helt slut i både huvud och kropp. Det började med att jag och Melody åkte till mannens jobb för att hämta upp honom. Sedan bar resan iväg för att fixa mammas och pappas presenter tills dom fyller år nu i September. När allting var fixat och klart så åkte vi iväg till Jessica för att möta upp henne sedan åkte vi på en liten road trip.. Det har varit en toppen dag lugn och skön. Men när man har huvudvärk som inte går bort blir man lite extra slö i hela kroppen.

På kvällen åkte jag sedan iväg med min mammi för att fixa en present åt mannen som fyller år på tisdag. Så nu är allting fixat och klart. Jävligt nöjd är jag såklart :)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0