En resa på nio månader

17.15
2012.08.05

Det är ett datum och ett klockslag som betyder så mycket. Den dagen och tiden kom äntligen vår lilla dotter Melody till världen. Att få vara med om en sån här resa på nio månader är det mest underbaraste man någonsin kan få vara med om. Och en förlossning är det största och mest vackraste jag någonsin varit med om..

Jag blir tårögd bara när jag sitter här och skriver om våran lilla Smulbebis. Hon är så underbart fin och älskad från första stund. Det finns inga ord som kan förklara kärleken till sitt barn, det är så overkligt men samtidigt så verkligligt att hon finns här hos oss. Jag har aldrig i hela livet varit lyckligare än vad jag blev den dagen hon kom. Nu har jag äntligen våran lilla flicka i min famn. Jag ska ge henne all min kärlek och finnas hos henne varje sekund. Min kärlek är så stor.

För några dagar sedan låg hon i magen och sprakade mamma, men nu finns hon här hos oss. Vi har äntligen blivit en hel familj och vi älskar det verkligen. Pappa Billy är den finaste pappan lilla Melody någonsin kunnat få. Jag älskar dig så mycket Billy, min kärlek till dig går inte iheller att beskriva för den är för stor. Men du är verkligen världens finaste pappa och vi kommer ha ett underbart liv tillsammans hela lilla familjen. Melody hade aldrig kunnat få finare föräldrar än oss!

2875 gram & bara 46cm lång <3


Finaste Familjen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0