Fy helvetes smärta

Nu har jag ringt min vårdcentral och fått tid redan idag för mina stortår som är så pass inflammerade att jag knappt kan gå. För varje steg jag tar känns som ett helvete i skorna. Jag hoppas verkligen dom kan göra något åt saken, för jag står knappt ut med smärtan mer. Blir ju inte bättre för varje dag som går utan tvärtom. Sedan blir det en tripp till sjukhuset för att lämna tillbaka bröstpumpen som jag inte behöver mer.. Lilla älskade tösen min är inte alls på bra humör idag, men just nu sover hon skönt en stund..


Kommentarer
Postat av: Stina

Krya på dig!!
Hur har gått med tummarna sen Melody föddes förresten? :)

Svar: tack :)på nätterna är fingrarna skit ännu men det går bra :)
smulbebisen.blogg.se

2012-08-24 @ 12:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0