Många fina besökare

Hejsan alla nya och gamla besökare!
Som ni ser, så ser bloggen ut som piss i mississippi. Men jag hoppas ni har förstående att den gör det också, jag själv väntar spänt på när den nya designen kommer att dyka upp och då blir allting snyggt fräscht här inne. Men ni alla som besöker och följer mitt liv som nybliven mamma är hjärtligt välkomna.
 
Jag ska försöka hinna blogga så mycket jag kan om dagarna. Vissa dagar kommer det säkert vara tomma inlägg och andra dagar kanske det dyker upp lite fler. Det beror på hur mycket tid det finns i vardagen till att blogga liksom. Nu har man en helt underbar dotter som man hellre vill umgås med än att sitta vid datorn dugnet runt. Men eftersom blogg appen verkar fungera på IPHONE så ska det väl fungera att slänga upp bilder och inlägg här också..

Jag vet att det är många av er som följt hela min graviditet och vill snart få höra min förlossnings berättelse. Men det kommer nog ta ett tag till tills jag ska börja skriva den. Men nu har ni fått ett svar om att den kommer att komma upp men inte just nu.. :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0