Nystädat

När vi vaknade imorse så tyckte jag att det var dags för att städa upp här i hemmet. Baby tog hand om disken och jag började dra av alla sängkläderna och letade efter Smulbebisens favorit napp som vi inte hittade någonstans, men tillslut så fann vi den inne i hennes kudde. WOW, annars vet i fan hur det hela hade slutat om inte den hade kommit till rätta. Hon tar liksom inte dom andra napparna så bra fast vi har köpt EXAKT likadana, det ska vara denna som hon fick av oss på BB.
 
När disken var klar så fick baby ta hand om lilla Smulbebisen och få henne att komma till ro med lite vaggande i famnen. Zakimbo sprang runt som en skållad råtta rädd för dammsugaren när jag satte igång med städandet här hemma. Nu är här rent och snyggt igen bara nya sängkläder som ska komma på och toaletten som ska skuras. Mannen han satte ner amningsfotöljen som aldrig blev använd då soffan eller sängen fungerar lika bra nu att sitta i. Så nu får Melodys gunga plats där fotöljen stod också. Mycket snyggare och smartare än att den står mitt på golvet liksom ivägen hela tiden.
 
Nu sitter vi här och äter en god frukost innan jag ska fortsätta med badrummet!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0