Ont i hjärtat

När ens barn gallskriker och inget man gör räcker till, då får man ont i hjärtat. Jag känner mig maktlös och jag vet inte hur och vad jag ska göra. Vad är det hon vill?! Har hon ont ?! Jag tog tempen, men den visade 37 grader och jag har haft henne sovandes på mitt bröst, men så fort jag lägger henne på sin kudde vaknar hon och skriker hysteriskt .. Under en hel film har jag fått hålla henne i handen, men nu när jag skulle på toa vaknade hon igen. Vaggar jag henne gråter hon gör jag något annat gråter hon. Känns som det är lilla magen som kan spöka för henne!! Just nu ammar jag henne, sen hoppas jag att vi finner något som får älskade Melody till ro så mamma hennes slipper ha ont i hjärtat och själv kan komma till ro!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ida gör likadant under nätterna, har kommit fram till att de är kolik hon har. De är så jobbigt att veta att hon har ont men att man inte kan göra något :( hoppas att det blir bra mer er lilla flicka.

Svar: Hur vet man om dom har Kolik då? Lilltjejen bajsar väldigt väldigt mycket. Man hinner inte ta på blöjan från hon bajsar igen ..
hur gör ni nu när ni vet att Ida har kolik finns det något speciellt sätt då ?
smulbebisen.blogg.se

2012-08-19 @ 07:52:18
URL: http://Sbengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0