Tänk tänk tänk

Hej hallå i värmen!
Nu sitter jag här vid datorn en stund eftersom lilla älskade Melody har kommit till ro i sängen. Hon sussar där så sött medans mamma hennes tänker på vad man kan hitta på idag. Ibland är det så jobbigt med att tänka vad man kan hitta på, för Malmö är så tråkigt tycker jag och bensinen kostar fy sjutton mycket också.. Men får fundera lite till och se vart det leder till.

Nu har Malmöfestivalen börjat också. Visst är man sugen för att dra ner där, men samtidigt inte då det är miljontals människor och komma fram med en vagn är inte det lättaste iheller..

Älskade finaste dottern min har svårt att finna sig ro om kvällarna. Det ska hela tiden vara mamma mamma mamma och man ska helst ha hennes mot sig själv om hon ska vara nöjd. Men det roliga igår var ändå att jag la mig nära henne när hon skrek och hon fick ta tag i mitt finger, då slutade hon gråta och allting var frid och fröjd. När hon hade kommit till ro och jag släppte hennes hand så började hon gallskrika igen. Naaw, mammas lilla hjärta då. Det är inte lätt att vara liten inte..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0