Hujeda mig!

Med otrolig huvudvärk, illamående och yrsel har jag ändå försökt få tiden att gå. Jag hade många gånger bara velat lägga mig ner och sova, men det går inte så bra då man inte kan tänka på sig själv. Har ju min lilla prinsessa som man inte kan bara skita i för man mår för jävla dåligt. Vi har myst, busat och försökt hitta på aktiviteter som hon har blivit nöjd med. Men detta är en kväll då Smulan inte vill något mer än att bli buren och få kärlek. Gnäll gnäll och åter gnäll annars. Jag, Zakimbo och Smulan har precis varit ute på en promenad i kylan då lilla Zakimbo behövde lufta pillen lite! Nu är vi uppe i värmen igen och försöker ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0