Längtan är stor

Nu sitter min älskade Cicci på tåget ner mot Malmö. Allting har gått bra än så länge fast snön som ligger på rälsen. Hon kommer att vara i Malmö klockan 14:45 om allt går som det ska med tiderna. Gud vad jag längtar det var över ett år sedan vi sågs sist och det känns mer än en evighet sedan. När vi träffades sist hade jag inte Melody, inget körkort. Jag har hunnit bli gravid vara gravid i nio månader fött Melody haft Melody i 3 månader och 26 dagar, hunnit skaffa körkort och har haft det i snart 6 månader. Fattar inte var tiden tar vägen när man ser det på sånna saker? Det ska bli roligt att se hennes min på tågatationen i Malmö när hon får se Melody i verkligheten.. Är så otroligt glad idag att få träffa min älskade vän som jag saknat så sjukt in i ------! Jag håller mina tummar på att tågen håller tiderna och att du hittar i Stockholm. Pussar kramar på dig ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0