Lugn dag

Idag har vi bara tagit allt i en lugn takt. Jag har inte mått så bra så imorse när vi hade ätit frukost och skulle se filmen Hamilton 2 så rätt som det va började jag må jätte dåligt och blev alldeles yr i pärran. Mina ögon va så otroligt tunga så jag somnade i 2 timmar. Melody sov i en och en halv timme och baby i 45 minuter typ.. Sedan efter min sömn och lite mat i magen så började jag sakta men säkert må bättre igen som tur va. Vi åkte hem till Jessica på lite middag och trevligt sällskap. Nu är vi vidare på äventyr och ska lämna tillbaka en dvd spelar som inte fungerar som den ska.. Och handla en julklapp/present till vår älskade dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0