Tidigt uppe innan tuppen

Idag ska jag och Melody, mamma och pappa fara iväg mot Göteborg. Lilla älskade Elias fyllde igår 6 år och min fina storebror fyllde år för ett tag sedan. Detta kommer vi idag att fira tillsammans med dom i deras nya lya i Åsa. Det ska bli både spännande och kul att få komma till deras nya hus som dom har nyss flyttat till. Och det bästa av allt är ju ändå att man får träffa hela familjen och bara mysa och umgås i några timmar..

Kommer bli en lång färd tillsammans med Melody. Älsklingen jobbar tyvärr hela helgen så han fick stanna hemma i Malmö medan vi andra åker uppåt. Men det bästa av allt är att vi igår kväll köpte bil-dvd till Smulisen från pengarna hon fick från dopet. Så jag hoppas verkligen att bilresorna i fortsättningen kommer fungera bättre än vad dom just nu gör.

Hon måste typ sova i bilen eller så måste det alltid sitta någon där bak med henne för hon ska klara av en bilresa utan jätte skrik och panik. Förr älskade hon att åka bil, men nu är det rena rama mardrömmen. Och visst jag hade inte brytt mig så mycket om hon hade bara skrikit. För visst det klarar man av att höra, men eftersom vår lilla älskling skriker tills hon inte får luft om och om igen är ingen trevlig upplevelse. Inte precis som att man kör vidare om man säger så!!

Nå håll era tummar på att DVD i bilen är den lösningen som passar henne bäst!
 
Min kära bror med älskade Melody på axlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0