Dom tre små

Jag har letat som en GALNING efter tre små änglar som ska sitta tillsammans. Helst av allt skulle dom sitta på en bänk. Men när vi var ute och körde så körde vi in om en butik på landet där dom har jätte fina saker och massor med julpynt. Vi gick där inne och strövade fram och tillbaka. Där fann jag ett bord fullt med änglar och såg tre små änglar sittandes tillsammans och blev lycklig som bara den. EN endaste kvar och utan prislapp och allt. Jag hade räknat med att den skulle kosta runt 150:- och gick till kassan för att ta reda på vad priset va. Eftersom dom inte hade fler och dom hittade inte änglarna i deras kataloger så sa hon att jag kunde få den för 39:- TAGET med en gång. Dom tre änglarna ska vara vi syskonen i familjen. Syrran, Brosan & Jag!
Ska se om färgen i källaren är kvar så man kan måla om hyllorna inne i storarummet snart. För dom matchar inte alls in till allt det andra och sedan måste jag måla om ramarna som vi har på väggen i storarummet också.. Ska bara finna tid till det också naturligtvis.. Sedan den sista saken är att köpa nya KRUKOR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0