Familje mys

Efter BVC åkte jag och Melody till pappas jobb i Bunkeflostrand för att hämta honom från jobbet, sedan drog vi allihopa iväg till vellingeblomman för att titta på julpyntet. Baby hade inte varit där i helgen så jag tyckte han kunde också få se vad där va.. Vi fikade inne i det mysiga caféet som är där inne, det blev en sjukt god gulaschsoppa med två brödbitar till med smör på. Sedan hade jag en klick creamfrech i min och till efterrätt varsin lussebulle. Så gott och mysigt hade vi allihopa.

Sedan har vi bara varit iväg och gjort lite små ärende. Eftersom Melody har varit så otroligt duktig idag så bestämde vi oss för att ge henne en present. Så vi åkte till Babyproffsen och köpte en designad bitring som hon kan hålla i och som låter när hon rör den. Perfekt liten present till en duktig liten flicka. Och med andra ord så älskar hon den verkligen.

Nu ikväll så har hon badat tillsammans med sin bitring och slagit den i vattnet och plaskat med fötterna. Vår underbara lilla flicka vi älskar dig så otroligt mycket. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0