Förkylning

Melody har åkt på sin första förkylning. Jag har inte sovit många timmar i natt då jag legat och lyssnat på henne att hon andas som hon ska. Hon va så snorig mitt i natten och började hosta. Jag tog upp henne och hon började kräka, både ur munnen och näsan kom det massor med kräk. Vi fick inviga nässugen i natt och fick ut ganska så mycket snor från näsan. Det blev bättre och hon skulle få andas normalt igen. Jag trodde jag kunde koppla av och somna men det varade inte länge tills hon va full med snor igen.. Men vår älskade flicka har varit så otroligt duktig i natt fast hon inte sovit så mycket och hållit sin mamma och pappa vakna. Nu på morgonen har vi allihopa myst i sängen och tittat på en jätte bra film. Melody somnade i min famn och har sovit nu ett bra tag.. Nu är hon vaken igen och är fylld med snor ännu en gång. Lilla hjärtat vårt vi älskar dig så ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0