Gårdagens Shopping

Igår var jag iväg med mina päron på IKEA för att handla hem lite nya krukor till hemmet. Dom vi hade innan tyckte inte vi passade in så bra med vår stil på möbler. Så nu är här super fint med nya krukor och vi båda två är super nöjda över det!
 
Sedan som jag har berättat innan så målade jag ju även om två mörklila krukor till vita och pyntade dom med lite snöre och änglar som jag hade fått av svärmor..

Nu ska vi snart ta bort våret datorbord också så vi kan få plats med ett skötbord till Melody. Det vi har på hennes säng är inte så bra mer då hon är mycket mer rörlig. Och eftersom vi måste ha tillgång till vatten och sånt så måste vi ha ett mer stabilt skötbord som hon kan röra sig på utan att man får vatten exakt överallt. Vi behöver liksom mer förvaringsmöjligeheter. Så när datorbordet är borta ska vi nog sätta hennes säng där, och där sängen står idag blir plats för ett skötbord. :)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Mysigt hem du har :) kram

Svar: tusen tack :)
smulbebisen.blogg.se

2012-11-19 @ 11:20:28
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0