Lite mer nytt i hemmet

Hej hopp!
Igår började jag med att måla om dom där hyllorna som jag har tjatat om i en evighet. Äntligen är dom färdiga och färgen som vi fick av babys bror Bobby har räckt så himla länge. Men nu är den slut och det finns änså inte mer att måla om just nu. Hemmet har blivit superfint tycker vi och man känner sig riktigt hemma. Här är mysigt och hemtrevligt som bara den. SUPER NÖJD :-)

Eftersom vi fick ett skötbord så har vi också fått göra om lite här inne. Datorbordet har älsklingen skruvat isär och fått ner i källaren. Där det stod står idag Smulans säng. Fick precis plats haha. Sedan där Smulans säng stod står idag det underbara skötbordet. Här känns mycket luftigare fast vi har så otroligt mycket möbler.. Och såklart kommer jag att dela med mig lite bilder så ni också får se hur vi bor i vår lilla etta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0