Lördagen

Jag, Melody och Zakimbo hälsade på mamma och pappa idag.. Vi åkte först iväg till min optiker i Burlöv för att kolla mina ögon ännu en gång. Skavet på ögonen va nu borta och jag har fått ännu sämre syn tyvärr. Men men, ska dit om en vecka igen och kolla ut nya linser med högre styrka. Skönt! Sedan har mamma, smulan och jag gått en lång runda med vagnen. Vi invigde hennes sittdel och hon älskade den verkligen. Nu ser hon mer och får va med på mer saker. Huvudsaken att Melody är nöjd och glad, för då är alla vi andra också glada.. När vi kom hem igen hade pappa gjort en underbart god middag. Det blev Tupp, potatis, rödkål och pappa sås. Sjukt god middag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0