Mamma & Melody bloggar

Såhär brukar jag och Melody sitta då jag bloggar eller redigerar bilder på datorn. Hon älskar att titta vad som händer på skärmen och vill gärna vara där med fingrarna och hjälpa till om det inte går så fort som hon vill. Lilla älsklingen älskar även att titta på sig själv på bilderna man tagit på henne. När det inte är så roligt mer brukar hon luta sig åt höger för att se TV:en istället för datorskrämen..

Nu när vi har bloggat klart ska vi sedan klä på oss och ge oss iväg för en middag hos våra nära och kära. Jessica och familjen bjuder idag på fondue. Så jag hoppas verkligen att det kommer bli gotti gott gott. Annars som många vet har jag prblem när det gäller kött. Men med massor av såser och strips så kan man nog få i sig lite om köttet inte är i smaken. Lösningar kan man finna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0