Med att tycka olika

Blommor för mig är fina vackra blommor som en Orkidé eller liknande. Men det är tvärtom här hemma, för alla så kallade blommor som vi har är bara gröna blad. Tycker det är lite tråkigt faktiskt att allting ska vara grönt. Jag skulle vilja ha ett hav av fina Orkideér och sedan lite murgröna "ja det är också gröna blad" men det är en blomma som jag verkligen tycker är så fin för att bara vara grön. Sedan den eviga kärring blomman pelagon är ju inte helt fel den iheller. Lite julstjärnor nu till julen i köket hade inte varit helt fel i fönstret.. Lite roser hade inte iheller varit fel att ha. Men sedan kan man ju inte iheller ha för mycket blommor. Finns ingen plats och här är redan så mycket blommor eller som jag kallar dom GRÖNA BLAD så finns ingen plats åt några vackra vita orkidéer. Får vänta helt enkelt tills platsen finns.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0