Melody bus

Godmorgon!
Melody har varit super duktig i natt. Hon har legat i sin säng halva natten. Sedan kunde jag inte hålla mig mer utan henne vid min sida. Och eftersom hon hade tagit sprutorna innan så ville man ha uppsyn över henne också. (Bra bortförklaring)
 
Nu på morgonen har hon suttit och busat med sin nya leksak och tyckt den varit rolig att hålla i och slänge iväg. Själv har jag suttit och beslutat om vilka nappar jag skulle beställa till våran lilla ängel. Och eftersom det var svårt med färgvalet fick vi ta sex stycken nappar. Hoppas dom blir som man hade tänkt sig nu bara :)

Jag är ju på jakt efter JULNAPPAR från MAM, men vart jag än söker så hittar jag inga. Och eftersom ni är så många som läser bloggen och säkert många av er är mammor själva så kanske ni vet var jag kan finna dom?!




Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej! Här har jag hittat innan vet dock inte om dem har dem i år http://www.mambaby.com/

Svar: ska genast kika där inne
smulbebisen.blogg.se

2012-11-06 @ 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0