Morgon mys med den bästa

Godmorgon allesammans.
Ännu en ny dag är kommen och Melody har sovit bra i natt, som vanligt vaknar hon var tredje timme och vill ha mat som alltid. Men somnade om efter maten ganska så snabbt. Hon har varit jätte snorig hela natten och jag tänkte många gånger "ska jag suga ut hennes snor" Men efter ett tag så lät det ganska så bra ändå. Men på morgonen vid sex tiden kunde jag inte höra henne mer andas så. Kändes så jobbigt, och dessutom skulle jag ändå kolla hur ögat var innan hon öppnade upp det. Ögat gick att öppna själv, men tvättade det med en gång och massor med var kom ut. Men det ser inte så farligt ut faktiskt som jag trodde det skulle göra idag.

Näsan fick vi hålla med med hur länge som helst då Smulan inte alls gillar att man gör det. Så vi fick pausa och fortsätta tills allting var ute. Nu kan hon andas normalt igen. Men lilla snäckan ville inte somna om imorse så vi har varit uppe före tuppen och hon är väldigt mammig idag, så vi har myst och suttit i knäet hela morgonen lång. Just nu hjälper hon mamma med att blogga som vanligt och då och då snegalar hon sitt huvud mot tv:en.
 
Det första på morgonen blir alltid att tända alla ljusen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0