Så nöjd

Igår kväll när mamma körde mig och Melody och Zakimbo hem så kämpade jag med att hålla Melody vaken. Hon försökte somna flera gånger och hon va så otroligt trött. Men hade hon somnat vid sju tiden så hade natten blivit jobbig igen. Så jag kämpade och höll henne vaken till halv nio tiden sedan somnade hon gått i sin säng. Hon sov väldigt oroligt och innan jag och mannen skulle sova för natten fick hon ligga mellan oss som vanligt. Då blev hon lugn och sov djupt. Hon har vaknat ett, fyra och nu halv åtta för att få lite mat i magen. Jag har haft en super natt och har sovit hur bra som helst faktiskt. Super nöjd över mig själv som kämpade med att hålla henne uppe. Det kommer jag göra fler gg så hon sover på natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0