Söndagen 4 November

Herregud, det blev ju nyss November och nu är det redan den 4 November. Tiden går fort och man hinner inte med som vanligt. Idag har jag bara tagit det lugnt på morgonen, badat ett varmt skönt bad och målat mina naglar. Sedan har jag överförst alla Johan Falk filmerna till mamma och pappa på deras USB minnen, så nu har dom massor med bra filmer att se fram emot..

Idag ska jag och Melody iväg till mamma och pappa. Vi hade tänkt att åka till Vellingeblomman och titta på Tomtebyn som dom har byggt upp nu. Wiie, ska bli så otroligt kul faktiskt.

Igår köptes det första vörtbrödet också. Så himla gott och luktar ju bara så ljuvligt!
Detta kallar jag en bra start på JULEN :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0