Stackars Melody

Varför ska lilla älskade Smulan åka på en ögoninflammation när hon är så liten som hon är? Jag hoppas vår lilla flicka kommer att klara detta bra. Nu när hon vaknar kommer hon säkert få panik då ögat inte kommer öppna sig. Men jag ska försöka finna ro i kroppen och ta detta lugnt och sansat för hennes skull. Jag har fått massor med bra tips från alla olika håll och kanter. Både kamomill te och jummet vatten och koksalts vatten. Jag har tagit och bytat ut alla lakan och handdukar till vår lilla. Så nu hoppas jag hon snart blir bra igen, för bara snoret i näsan på nätterna och morgonen är redan mycket för henne. Älskade lilla Melody <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0