Stort tack

Idag vill jag verkligen tacka min fina vän Jessica som verkligen har ställt upp. Eftersom Melody har börjat hata att åka bil (om hon inte redan sover eller är trött) så skriker hon så mycket och hela tiden i baksätet att man får ont i hjärtat. Hon skriker tills hon inte får luft mer och då måste man vara snabb och få upp henne ur bilbarnstolen liksom. Så Jessica har då kört mig och Melody för att fixa med att hämta nyckeln till lokalen eftersom mannen jobbade och slet hela dagen lång. Sedan åkte vi in om burlövcenter för att jag skulle kunna byta Smulans kläder till en storlek större istället. Och vi har åkt för att hämta min badstol som jag köpte på Facebook av en som skickade det med bussgods. Så nu har Melody en super fin badstol som hon kan använda då hon sitter själv. Sen körde vi till babys jobb för att hämta honom och vi åkte och handlade sakerna inför dopet. Så idag har det varit en heldag ute på vägarna. Super tack Jessica för allt du gjort för mig idag. Evigt tacksam ska du veta ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0