Sverige vårt älskade land, vad händer?!

Jag fick nyss reda på något som gjorde att jag blev förbannad. Nu på dagis i Stockholm får inte barnen klä ut sig till pepparkakor mer. Jo varför får dom inte det?! För färgens skull. Seriöst?! Hur sjukt va inte detta?! När fan såg man en vit pepparkaka, så länge jag har vandrat på denna jord så har alla jävla pepparkakor varit bruna och dom som blivit brända svarta. Så bara för vi är ett mångkultur land så ska man ta bort traditioner för vissa tycker det är kränkande?! Då kan vi för fan lika bra ta bort allt ljust bröd och alla ljusa kakor så vi svenskar inte ska känna oss kränkta?! Jag säger bara det att vill Melody vara pepparkaka så ska hon få va det, jag skiter väl fullständigt i om några tycker man kränker dom för färgens skull. Detta är ju vara så otroligt sjukt att man knappt kan tro det är sant. Samma som att dom håller på att ta bort skolavslutningarna från kyrkorna som vi alltid firat dom i innan för att vi är ett som sagt mångkultur land. Ehm?! Om jag åkt till deras länder och varit djupt troende kristen tror ni dom hade byggt upp kyrkor till oss?! NÄ där är skillnaden. Vi ska hela tiden blunda och inte våga leva som förr. Gör vi något som att klä ut oss eller kalla negerbollar för det som dom hetat i alla år då är vi RASISTER. Sjukt men sant! Vad fan händer med vårt land?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0