Tomtebyn

Igår åkte Melody, jag, Mamma & Pappa till Vellingeblomman för att kolla på Tomtebyn som dom redan hade byggt upp där. Den är jätte lång och det finns hur mycket som helst fint att titta på. Såklart är vissa priser mycket dyrare där än vad det är i andra vanliga affärer. Mamma och jag har sett en Tomte som vi båda skulle vilja ha på Blomsterlandet, och igår hittade vi EXAKT samma tomte på Vellingeblomman och där skulle den kosta 100:- mer än vad vi har sett den för på Blomsterlandet, vilket är väldigt sjukt om man gemför sånna saker.

Men såklart fick man hem massor med fina saker också. Som jag inte sett någon annanstans liksom. Så det är väldigt värt det om man är ute efter lite mer speciella saker. Men jag kommer inte visa er det jag har köpt då när det är klart och julen är här så ska jag visa upp den :)

Men lite bilder från Tomtestigen kan jag ju dock visa upp för er. Lite svårt att ta bra bilder, då det var miljontals människor där. Och att bara komma fram med vagnen var ett och ett annat projekt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0