Tre månader

Grattis till våran älskade finaste Melody. Idag blir du 3 månader, vi kan inte förstå var tiden tar vägen. För varje dag som går vårt lilla hjärta blir du allt duktigare och duktigare på olika saker. Du växer för fort tycker vi allt, när du kom var du bara 46 cm och nu är du en stor bebis.

På Melodys månads dag ska hon och jag till BVC för att ta och vaccinera henne. Sedan blir det att göra den vanliha kontrollen som att vägas och mätas. Jag har några saker jag kommer ta upp där och hoppas att få ett svar på.

Melody, vi alla älskar dig så otroligt mycket! <3
 
Älskar dig till månen och tillbaka igen <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vilka vackra bilder på er lilla sötnos!
Ett lite sent grattis till dig och pappa Billy!

/Emma ( om du undrar så är jag Bellas ena syster, hittade din blogg på Billys Facebook sida så jag smög in och små läste lite ;) )

Svar: Tusen tack :)
smulbebisen.blogg.se

2012-11-06 @ 07:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0