Underbart skönt

Jag nattade Melody klockan 20.30 i går kväll. Med att man trodde hon tre timmar skulle vakna igen för att vilja äta. Men när klockan va närmare halv elva orkade inte mina ögon vara uppe mer. Så jag somnade och jag visste att det skulle va jobbigare att gå upp för att ge henne mat. Men jag vaknade inte från 03.17 då Melody vaknade för första gången och ville ha mat. Tur man gick la sig som man gjorde, men förstår ni vilken chock det blev då jag va tvungen att kolla klockan tre gånger. Otroligt stolt är vad man är. Hon fick mat somnade med en gång igen. Vaknade till vid halv sju tiden men hon somnade om till klockan blev halv åtta och ville ha mat. Nu ligger hon och sin pappa i sängen och busar i hennes gym, själv ligger jag i badet och försöker få bort mina smärtor i magen och ryggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0