10 Veckor gammal

Igår blev Smulbebisen 10 veckor och detta friar vi med nya bilder såklart. Hon växer så det knakar och vikten går upp jätte bra. Inte för mycket inte för lite utan hon följer sin lilla kurva bra. Men fortfarande vill jag inte förstå var dom här 10 veckorna har tagit vägen?! Jag har känt min dotter i så många veckor fast det känns som det inte var så länge sedan hon låg i magen och sparkade för fullt.. Jag tar alltid bilder på Melody varje dag, jag vill ta vara på tiden då hon är såhär liten och det är bättre att ha för mycket bilder än inga alls. Man kan aldrig spola tillbaka tiden och därför är det alltid bra med foton och video där man kan se sin lilla bebis föralltid..
 

Kommentarer
Postat av: Birgit Paulsen Burström

Hon är så söt :) Du tar så fina bilder!
Det blev jättefint hemma hos er efter målandet :)

Svar: Tusen tack för komplimangerna :) Ja jag blev sjukt nöjd efter resultatet faktiskt. Blev ett nytt ljust fint hem :)
smulbebisen.blogg.se

2012-10-15 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0