2 Månader

Vår lilla lilla tjej som bara vägde 2875 gram och som bara var 46 skitar hög är idag en stor tjej. Var tar tiden vägen?! Varför ska det gå såhär fort?! Jag vill att vår lilla älskade flicka ska vara liten och inte växa så snabbt och att tiden absolut inte ska gå såhär fort. Det känns inte som det var så längesedan du låg i mammas mage och sprakade. Men det är ändå 2 månader sedan du kom till världen.

Melody vi älskar dig så otroligt mycket. Du är det bästa som någonsin hänt mig och jag är så otroligt glad över att få ha dig hos mig. Mina glädje tårar rinner just nu av lyckan att du är du. Man kan inte få någon finare dotter än dig. Jag är så otroligt stolt över dig mitt älskade barn.

Att älska någon så mycket som jag älskar dig trodde jag aldrig någonsin att man kunde göra. Kärleken till sitt / sina barn är otroligt stark och finns inte ens en chans att man kan förklara hur det känns.. Du är mitt allt, du är min ögonsten, du är luften som jag andas du är det bästa jag vet! Mamma älskar dig Melody, glöm aldrig det.. <3
 
Två månaders tjejen idag

Kommentarer
Postat av: Elin Ahlandsberg

Vilken prinsessa! Så kär och go. Grattis tösen på två månaders dagen! Kramar =)

Svar: tusen tack :) Kramar
smulbebisen.blogg.se

2012-10-05 @ 11:57:25
URL: http://elinahlandsberg.blogg.se
Postat av: Älgen!

Grattis finaste tjejen!

Svar: tack finaste gudmor <3
smulbebisen.blogg.se

2012-10-05 @ 13:02:47
Postat av: Anonym

Jättesöt bild på tjejen !! :) vart kommer den fina tröjan ifrån?

Svar: kappahl
smulbebisen.blogg.se

2012-10-06 @ 15:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0