28 Oktober

Det är Söndag morgon och vi har i natt ställt tillbaka klockan. Melody gick upp tidigt idag och har varit uppe ganska så länge och busat med sin mamma i sängen. Vi har pratat och vi har myst tillsammans hon och jag. När klockan blev halv sju så var det dags att dra på sig kläderna och sätta på Melody sin overall och mössa för nu skulle vi ut på en kylig morgon promenad. Vi var ute en stund med hundarna jag, mamma och Smulan. Gud så kallt det har börjat bli alltså, men Gud så underbart må jag säga. Nu ska mamma och jag mysa med lite frukost. Melody somnar snart i sin vagn och då får jag själv passa på att göra vid mig lite. Kanske ta en härligt varm dusch?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0