Ännu en morgon

Melody vaknade som vanligt vid sju tiden. Fick mat och sedan är hon ingen trött tjej mer, utan hon är pigg som bara den och vill inte somna om. Istället ligger hon där i sängen och pratar med mig. Ler när jag säger godmorgon. Ler ännu mer när jag pussar henne. Haha, hon är så otroligt underbar lilla flickan min. När Melody inte vill ligga och prata mer så är det dags för en sväng i gymmet, där hon slår på sakerna som hänger ner och där hon ser sig själv i speglen.

Efter ca en halvtimmes gymmande är det dags för Melody att sova en stund. Så medan Melody och pappa sover så städade jag undan i köket med disken från igår, jag tog alla soperna och gick ut med Zakimbo på en liten morgon runda. Nu sover alla tre och själv sitter man klarvaken och tycker inte det är lönt att somna om en stund. Tycker man bara blir mer hängig och tröttare då. Så lika bra att vara uppe. Jag har tänt ljus i hela lägenheten och ska snart bege mig ut i köket för att göra iordning lite frukost till oss alla.. :-)
 
Melodys underbart gosiga fötter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0