En helt vanlig morgon

Som vanligt har Melody gått upp vid sex tiden för att äta lite. Sedan vägrar min lilla älskade tös att somna om. Men det gör ingenting då mamma ändå är en väldigt pigg människa som inte behöver så mycket sömn. Man läser här och där att alla skriver hur trötta dom är och att deras barn inte vill sova som dom ska. Det vill inte vår dotter iheller, men vad gör det? Man har mer tid att få umgås med henne och det gör mig lycklig och glad..

Just nu sitter jag och Melody här i soffan och tittar på videos som jag har spelat in med henne. Hon sitter och tittar och pratar med sig själv. Måste se om jag en dag kan fånga detta på en video så ska ni får se hur för söt lill tösen är.. Men här kommer en morgon video med Melody i gymmet!
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha så himla söt. Jag tycker musiken i gymmet är så otroligt fult, haha! Små skrattar varje gång jag hör musiken! haha

Svar: Vad tror du vi tycker? Du ska höra hennes gunga. Fattar inte varför dom gör sån musik till bebisar. USCH hahaha
smulbebisen.blogg.se

2012-10-23 @ 10:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0