En kylig morgon

Woow!! Huvudet dunkar magen den kurrikurrar och ögonen är trötta. Melody ville inte som jag imorse med att ta det lugnt och ligga kvar i sängen. Jag försökte dra ut på det hela tiden, men märkte tillslut att jag skulle ge upp. Gick och gjorde mat då inget jag gjorde dög för henne. Men när hon låg där och suttade på flaskan så hördes ett pang i byxan. Hon behövde bajsa och hade svårt att klämma fram det med en gång. Lilla hjärtat mitt tog i så hon blev alldeles illröd i ansiktet. Nu är hon lugn igen, hon sitter i mitt knä och är väldigt nöjd liten bebis, fäktar fram och tillbaka med armarna och pratar lite då och då!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ammar du inte alls längre? :)

Svar: näpp :O)
smulbebisen.blogg.se

2012-10-10 @ 08:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0