Från mitt hjärta till ditt

Det har varit en bergodalbana upp och ner, fram och tillbaka. Men fast våra uppförbackar har vi haft våra bästa stunder tillsammans. Den 13 December fick vi reda på det bästa som någonsin har hänt oss. Vi skulle äntligen få bli en familj på riktigt, det var för bra för att vara sant. Men vi lyckades och vi fann mer kärlek än vad vi någonsin kunde drömma om.

I nio månader gick jag där tillsammans med dig vid min sida. Och jag har aldrig någonsin varit mer lycklig än jag varit tillsammans med dig. Jag trodde aldrig någonsin en man gjorde så mycket som du gjort för mig.. Jag var en riktig bitch och jag ångrar mig verkligen när man tänker tillbaka hur du blev behandlad.

Du kämpade på och gav aldrig upp hoppet. Du tröstade mig när tårarna föll, du hjälpte mig upp på benen om och om igen då jag ville bara lägga mig ner. du torkade min spyor för varje dag som gick. I nio månaders väntan på det bästa som någonsin skulle komma.

När nio månader hade gått kom det vackraste på jorden ut. Melody som tände ett ljus i våra liv, som gav oss hopp, kärlek och en mening i livet. Jag är så otroligt glad att du är pappa till min älskade flicka och jag är så lycklig när jag ser er två tillsammans. Det finns ingen finare och bättre pappa än dig min kärlek.

Jag älskar dig så otroligt mycket ska du veta.
Du + jag = Melody.

Jag hoppas jag kommer få leva med dig tills vi blir gamla och tills livet slocknar. Jag älskar dig min hjälte och jag vill aldrig du ska glömma det ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0