Gäster en tisdag

13.00 inväntar vi gäster här hemma. Min mormor och morfar kommer komma hit på kaffe och kaka för att träffa Melody för första gången. Ja vad ska man säga mer än att detta känns så påtvingat! Melody är åtta veckor och nu först har dom hört av sig?! Visst må dom vara gamla men det spelar ingen roll för dom hör annars aldrig av sig till mig iheller.. Och när jag pratade med dom i lördags det första dom sa va: tack för dopkortet, men vi vet inte om vi kan komma då vi inte vet hur vi ska komma ut dit. Ehm?!?! Dom är så fruktansvärt snåla att dom inte ens kan köra ut till Hjärup?! Blir jag förvånad!? Absolut inte. Dålig stil..


Kommentarer
Postat av: Linn

Fy fan vilken dålig stil att säga så. Såna familjemedlemmar klara man sig lika bra utan. :-( Jag har själv också en dotter som är född den 21 augusti.

Svar: ja tyvärr är det ju så iblöand :(
Jasså :D
smulbebisen.blogg.se

2012-10-02 @ 13:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0