Hemsk känsla

Jag gick precis upp för att Melody vaknade. Gjorde mat som vanligt men kände sedan innan jag skulle gå med flaskan till henne att jag behövde gå på toa .. När jag satt där med öppen dör, visst skrek hon till lite som vanligt. Sedan började hon hosta, men jag slängde flaskan ner i vasken drog upp trosor och sprang in till sängen. Hon fick ingen luft.. Jag upp snabbt som bara den med henne över axeln och vips fick hon luft igen. Fy fan vad jag blev rädd, när hon började andas igen bara sprutade mina tårar.. Jag harar det när hon sätter i halsen eller bara från ingenstans inte får luft. Vi har sagt till om detta hos en barnläkare. Men dom har lyssnat och tittat på henne och finner inga fel, men varför blir det såhär då?! Hon kan tappa luft mitt i natten när hon sover, hon kan tappa den då hon hostar som nu eller om hon är ledsen och skriker.. Varje gång man är ute och kör själv med henne är jag så rädd att detta ska hända. Vi har henne i baksätet också .. Nä detta va hemskt och jag sitter i chock ännu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0