Hur man än gör

Så räcker man inte till just nu. Melody har bestämt sig för att gråta och stå emot sömnen. Hon är så otroligt trött men ändå vill hon inte sova.. Jag har fram och tillbaka försökt att få henne på bättre humör och finna lite ro i sin lilla kropp, men hur jag än har lagt henne så stretar hon bara emot. Stackars lilla barn, mamma får så ont i hjärtat av att se hur ledsen du är, hur du viker dig dubbel av ilska. Mamma din tror att magen spökar eftersom fisar kommer hela tiden.. Och ändå kan man inte hjälpa henne mer än att trösta, ge kärlek, massera osv..!! Och själ har jag otroliga smärtor i magen. Det kommer massor med hugg som jag själv viker mig för. Men pepp pepp jag ska klarar mig genom denna natt!!


Kommentarer
Postat av: Vicky Galuchot

Känner igen de där beteendet... Hade de så mkt med Z... Ja grät nog lika mkt som han gjorde då o många ggr trodde man att man skulle gå under!

Testat att lägga henne i vagnen när hon är sådär hysterisk och vagna henne rätt så häftigt?? Ja gjorde de till slut ,ed Z, hade egentligen inte minsta tanke på att de blev sådär häftgt. ja var depserat och stressad, körde vagnen riktigt skjutsade iväg den och drog den snabbt mot mig igen likt när man är irriterad. Efter ngn minuts hysteriskt gråtande så somnade Z nästan alla ggr...

testa... de kan vara värt de...
ja va en såns mo va emot att vagga, vagna till sömns o allt möjligt. enda fram till den dag Zs alla sömnbekymmer började dyka upp. de kom vid 3.4 mån och förfäljer oss änidag när han är 2 år. tro mig en mamma gör ALLT hon kan för sitt barn och alla vet att du gör de för Melody!

Svar: Ja man får testa sig fram helt enkelt :)
smulbebisen.blogg.se

2012-10-15 @ 12:51:49
URL: http://www.No3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0