Isigt kallt

Det är så kallt ute nu att man fryser som bara den.. Idag ska man ge sig ut bland alla miljoner människor och se vad man kan hitta att värma sig i. Jag behöver en mössa och ett par vantar, tyvärr finns det inte så många mössor som kommer att passa mig, men det är värt ett försök att hitta eftersom jag får så ont i mina öron när det blåser. Sedan har jag nu tänkt på att Melody inte längre kan ha sin underbart fina stickade overall som vi tycker är så fin. Och overallen vi köpte till vintern är alldeles för stor för henne nu, så idag blir det att ge sig fan på att hitta någon hon kan ha nu. Jag tycker själv inte det finns så många fina till henne. Kappahl har den hon ska ha i vinter som jag älskar så funderar på att köpa den även i storlek 56 också. För h&m har ingen mer än den hon haft innan, och Lindex har absolut inget att erbjuda. Sedan vet jag inte var mer jag kan hitta till normala priser.. Vi får helt enkelt se vad man finner. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0