Kyliga dagar

Idag har det varit riktigt kallt, men samtidigt ett underbart väder, solen har varit framme hela dagen lång.. Vad har vi gjort idag då?! Älsklingen, smulan och jag åkte iväg för att handla hem lite mat till frysen.. Sedan åkte vi för att kolla om Bellas ena julklapp hade kommit in, men tyvärr hade den ju inte det så vi får hålla ögonen öppna. När klockan började ticka mot tre slaget så åkte vi för att lämna lilla älsklingen på jobbet. Smulan och jag åkte sedan hem en sväng till mamma och pappa för att hälsa på!! Nu sitter vi här och har det hur bra som helst, bara lilla Smulan som inte är på något bra humör idag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska inte Lill tjejen ha armarna under sista knäppet?!
Det har min son, annars kan hon ju ramla ur.. Åk till babyproffsen så kan dom visa dig om du inte vet :)

Svar: Jo det ska hon. Men jag skulle ta av henne den men sa till mamma innan vi skulle sätta henne i bilen att fort ta ett kort. Df fick det bli som det blev.
smulbebisen.blogg.se

2012-10-12 @ 21:55:00
Postat av: anonym

Ville själv påpeka samma sak som ovanstående.

Svar: ja vad trevligt du ville det.
smulbebisen.blogg.se

2012-10-13 @ 10:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0